Ga naar de inhoud

Over ons

Freek de Kok - SEA Marketeer

Mijn naam is Freek de Kok, ik ben 28 jaar en sinds 2016 bezig met Search engine advertising. Voornamelijk voor zorgaanbieders. Na mijn studie Technische bedrijfskunde aan de Haagse Hogeschool in Delft heb ik mij hier volledig op gefocust. Dit is begonnen met locale campagnes draaien voor fysieke vestingen. Daarna ben ik steeds verder gegaan met het maken van Campagnes op Lead generatie, automatische biedstrategieën en e-commerce campagnes. De partijen waarvoor ik dit heb gedaan zijn te vinden op de homepage

Györgyi Farkas - Head of Design

Mijn naam is Györgyi Farkas, ik heb Internationale Relaties en Zaken aan de Corvinus Universiteit van Boedapest gestudeerd. Ik heb een passie voor marketing en ben gespecialiseerd in social media management, advertenties en verbetering van de website. Naast marketing breng ik diverse vaardigheden mee, bijvoorbeeld projectmanagement, redactie van nieuwsbrieven en vertalingen. Bekijk deze website en zie hoe deze vaardigheden samen komen.

Tools die ik gebruik

Deze tools gebruik ik om mijn werk te doen. Naast onderstaande tools en platformen koop ik ook veel in bulk in en geef ik mijn klanten daarop korting. Denk aan Elementor Pro, wpml, wpsmtp, Cookiebot, Producthero en veel meer bekijk daarvoor de blog.

Google Ads

Natuurlijk is het lastig campagnes draaien zonder deze Google tooling. Het meeste van mijn tijd besteed ik in deze tool waarmee heel specifiek de resultaten van ieder zoekwoord en ieder type doelgroep te achterhalen is. Meer informatie op de website: Google Ads. Bij het aanmaken van een nieuw account is het mogelijk om 400 euro gratis advertentiebudget te krijgen bij omdat ik ben aangesloten als Google Ads Partner

Google Analytics

Google Analytics geeft zicht op alle resultaten van de website. Google analytics moet goed staan ingesteld om de resultaten van campagnes goed door te kunnen meten. Google Analytics is vaak het startpunt om resultaten te bepalen voor de komende periode. Omdat alle data samenkomt bij Google Analytics is het ook mogelijk om verschillende bronnen te vergelijken zoals Facebook (en Instagram), Linkedin en andere websites.

Google Data Studio

Met behulp van Google Data Studio is het makkelijk om zelf cijfermatige en visuele rapportages te maken die automatisch periodiek worden bijgewerkt. Dit geeft snel inzicht in de behaalde prestaties en een startpunt voor verwachtingen

Semrush

Semrush is een betaalde tool die al het Google verkeer bijhoud. Hiermee is snel in te zien hoe concurrenten op zoekwoorden presteren en op welke zoekwoorden de concurrentie laag is. Dit geldt voor organische en betaalde weergaves. Daarnaast heeft Semrush een tool die de website scant op technische fouten.

Klaar om te beginnen?

Neem contact op

Het eerste consult is gratis daarna is het tarief 75 euro per uur